مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 آبان 1400 ساعت 06:352021-11-16سياسي

موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش | فیاضی توانمند است و می تواند تحول ایجاد کند


رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: یکی از موفقیت های یک مدیر، فهم درست از مشکلات و توانمندی ها و ظرفیت است که خوشبختانه توانمندی و تسلط و مسلط بودند بر مشکلات و موضوعات با ظرفیت های آموزش و پرورش را در آقای فیاضی یافتم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی رییس کمیسیون حقوقی و قضایی طی سخنانی، اظهار داشت: هفته پیش جناب آقای دکتر مسعود فیاضی پس از ماه ها بررسی و مقایسه با دیگر گزینه های ممتاز جمهوری اسلامی به عنوان وزیر پیشنهادی از سوی ریاست محترم جمهور ارائه شد.

وی افزود: بلادرنگ پس از این معرفی شبکه های معاند شروع به تخریب ایشان کردند و کسانی که به دنبال سند 2030 بوده و هستند، اختلاسگران صندوق ذخیره فرهنگیان و افراد همیشه مدیر و پدرخوانده آموزش و پرورش از جمله مخالفان بودند که شروع به تخریب کردند که در جبهه مقابل جمع زیادی از فرهنگیان و دلسوزان حمایت و موافقت خود را از وزیر پیشنهادی اعلام کردند.

غضنفرآبادی ادامه داد: وزیری که برنامه های جدی خود را ارائه کرد و نشان داد که می تواند تحول گسترده ای در بخش آموزش و پرورش صورت دهد، من نیز مانند سایر همکارانم زمانی که نام وزیر پیشنهادی را شنیدم مقداری تردید کردم اما با تحقیقاتی که انجام دادم و نیز جلسه ای که روز گذشته در کمیسیون قضایی با ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش | فیاضی توانمند است و می تواند تحول ایجاد کند

موافق وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش | فیاضی توانمند است و می تواند تحول ایجاد کند